Заборона «Яндекс» відродить український Інтернет-ринок

Заборона російських веб-ресурсів буде вигідною для українців

Російські ресурси після заходу в Україну обрушили ринок реклами, що зупинило на роки розвиток українського Інтернету. Про це написав на своїй сторінці у Facebook Project Manager в ONLINE.UA Дмитро Копій.

«Були такі часи, коли рекламний ринок в Україні був поділений між трьома китами («Укрнет», «Біґмір» і «Мета») і всіма іншими. Кити забирали на себе близько 90% рекламних грошей. Потім була криза, але ми вижили. А потім прийшли mail.ru і «Яндекс», які демпінгували вартість реклами до такого стану, щоб українські ресурси могли існувати на межі виживання. Насправді нижче межі, тому багато проектів не вижили», – пише він.

Капіталізація «Яндекс» становить 9,4 млрд. дол., Mail.ru – 5,7 млрд. дол. У таких реаліях важко розвивати українські ресурси та конкурувати з російськими сервісами.

«Чи знаєте ви що, в Європі або в США на сайті з відвідуваністю в 10 000 осіб день на одному тільки adsense можна заробляти 2000 – 3000 доларів на місяць, в той час як у нас такий дохід можна отримати з аудиторії в 60 000 – 80 000 людей на день? Чи знаєте ви, що при однаковій відвідуваності football.ua (№1 в Україні) і sports.ru (були такі часи, тоді він був ще не лідер, але був в десятці в Росії), sports.ru заробляв в 10 разів більше за український ресурс? Чи знаєте ви, що при відвідуваності сайтів в країнах Балтії в 7-8 разів менше українських (для прикладу, gismeteo.lt – 500 тис. за тиждень, gismeteo.ua – 3,8 млн, і це при значно вищій конкуренції, ніж у них), прибалти заробили на своїх ресурсах стільки, щоби зайти в Україну і спробувати інвестувати в українські ресурси?» – зазначає експерт.

Він переконаний: заборона російських веб-ресурсів буде вигідною для українців, оскільки відтепер, згідно із законом, рекламодавці не зможуть платити російським компаніям, а значить, вони більш не зможуть впливати на український ринок реклами.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ